wtorek, 9 stycznia 2018

Metamorfoza kolejnej starej ramy - będzie lustro:)

Kolejna stara  rama na tapecie.
Kiedyś w takie ramy oprawiano Święte Obrazy. Ta miała zniszczone złocenia i uszkodzony fornir, jeszcze nie potrafię wykonać takiej profesjonalnej renowacji. Tym razem  zdecydowałam o malowaniu.
Pomalowana  szarą farbą Byta -Yta i delikatnie muśnięta białym woskiem.
Niestety nie mam zdjęcia "PRZED"
W ramę M oprawił lustro. jak Wam się podoba?
Neutralny kolor sprawił, że pasuje do stylowych i nowoczesnych wnętrz.
Już trafiła do sklepu. Zaglądajcie: http://www.przetworniakreatywna.pl/category/lustra-i-ramy






14 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, warto ratować starocie. Zazwyczaj są lepszej jakości niż MDF udający drewno

      Usuń
  2. Kurcze ale świetny pomysł :) Mam też taką starą ramę i muszę pomyśleć o jej przerobieniu :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, efekty zawsze są super i można mieć lustro za mniejsze pieniądze.

      Usuń
  3. Bardzo ładna:))takie lustro wszędzie dobrze wyglada:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Lustro idealne. Pięknie wyszło, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała metamorfoza. Wygląda prześlicznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta rama. Nie wiem nic na temat tych farb, które użyłaś. To są kredówki? Rama ma bardziej odcień bieli niż szarości. Jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farby kredowe ale na bazie oleju lnianego. Dobrze się rozprowadza, jak "masło". Są dobre szczególnie dla starych drewnianych mebli, bo olej z farby nawilża wysuszone drewno. Na też b. Dużą paletę kolorów.

      Usuń
  7. Lustro wygląda fantastycznie! Ja parę lat temu kupiłam lustro w dębowej ramie w naturalnym kolorze, ale się zastanawiam, czy przy nim nie pomajstrować, czy właśnie np. nie pomalować na biało... Jest inspiracja, może się zdecyduję również na wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)